sobota, 18 sierpnia 2012

Murkablo!

Hej!
 Dzisiaj obiecane screeny z moim małym prezencikiem- murloczkiem! Czekałam na niego 2 tygodnie ale było warto... Jest śliczny ale żeby nie było za słodko, bardzo szkudny. Lubi podpalać wszystko co widzi na drodze, często tak zabija nudę gdy musi na mnie czekać przy np. AH.

Zrobiłam screeny na większości moich postaci:


Floriska, Draenei Hunter
 Frostmane, EU

Pontisia, Goblin Mage
Burning Blade, EU

Pontisia, Gnome Mage
Frostmane, EU


Kerensa, Goblin Warrior
Frostmane, EU

Jak widać spełniam swoje postanowienie wyexpienia warriora goblinki :) Wspólnie ze mną expi mój chłopak z czego bardzo się cieszę! ;) Całe życie grał magiem, teraz zrobił sobie paladyna. Postaci będą jedynie pod pvp, 2v2 może 3v3. 

Na koniec, screen z wczorajszego bg. Mój osobisty mage (Cropa) troszkę zaszalał z killami.. ale jak widać w dmgu też przodował :) Ja zdołałam utrzymać się zaraz za nim :) :




Pozdrawiam!
Flo riska

2 komentarze: