wtorek, 7 sierpnia 2012

I'm crazy about Mists of Pandaria!

Niecałe dwa miesiące zostały do premiery upragnionej Pandarii. Co dziennie słyszę kilka nowinek na mumble od Templariuszy, którzy akurat testują wersję beta. Bywa, że sama szukam filmików i nakręcam się nimi, tak jak tym:



Wspaniałe widoki i przede wszystkim, świetnie dobrana muzyka.. co więcej, jego autorem jest Polak! :)

Jest jedna rzecz, która mnie trochę zmartwiła, mianowicie companiony. Do tej pory mogliśmy ich zdobyć łącznie 223. W Pandarii liczba ta wzrasta do 400. 400!!! Czy to znaczy, że w nowym dodatku dojdzie aż 177 nowych pecików? I tak i nie. Rozwiązanie jest następujące: będziemy mogli przyswoić sobie zwierzątka chodzące po wszystkich krainach! Szczerze? Obawiałam się, że każdy będzie mógł stamować pety przeznaczone do tej pory dla hunterów. Na szczęście chodzi o wszystkie crittersy, a więc małe zwierzątka na 1lvlu. Brzmi świetnie! Wiele razy widziałam takiego malucha i mówiłam sobie- czemu tak nie może wyglądać nasz companion? I chyba wykrakałam :)
Jednak jest w tym wszystkim pewien haczyk.. każdy będzie mógł z łatwością zdobyć 100 i więcej petów. Ale to jeszcze nic. Wszystkie pety, które mamy będzie można ,,spakować" i wystawić na AH. Niby fajnie, bo będzie można kupić wiele niedostępnych już petów, które ktoś zdecyduje się sprzedać. Z drugiej, nie będą już one tak unikalne.

Co do petów.. z niecierpliwością czekam na mojego małeeego Murkablo ! (prezent od mojego faceta:)) ) Uwielbiam murloki, a ten jest bardzo dopracowany i słodki (tak, szczególnie gdy będzie podpalał tyłki :X) . Jak tylko go dostanę, umieszczę tu za pewne garstkę screenów :) 

Poniżej zamieszczam mój nowy transmog, przygotowany już specjalnie na Pandarię :) Nie mogę jednak zdecydować się na włosy i spodnie.. 

1.

2.


1.
 Belt: Ornate Girdle
 Legguards: Outrunner's Legguards

Jeśli chodzi o shouldery, to jestem farciarą. Uparłam się bardzo by je mieć, a przecież hunterkę mam trochę ponad 2 miesiące, nie chodziłam nią na Bwd ani Bot. Postanowiłam więc pójść z pugiem. Na szczęscie był to normal więc obyło się bez wipów. W raidzie był drugi hunter, który równie mocno chciał je mieć. Proponował mi za wygraną 2k. Szczerze, sama bym za nie wtedy tyle dała, nie po to tam poszłam, żeby je sprzedawać ;p Zresztą nie było powiedziane, że padną mi za pierwszym razem. A jednak! Padły.. rollowało je 6 osób ze mną! Wygrałam.. Gdy whispnęłam do raid lidera i podziękowałam za inva dowiedziałam się ciekawej rzeczy. 

Cztery osoby rollowały shouldery dla drugiego huntera.... miluutko:)

Pozdrawiam
Flo riska

4 komentarze:

  1. I like the second pants best. :) Reading with Google Translate, not easy!

    OdpowiedzUsuń
  2. You made an big effort, I'm pleasantly surprised ;)
    Thank you Lae ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww yay for Murkablo!! I loooove your transmog set! The second one in particular--I absolutely adore that chest piece!! <3

    OdpowiedzUsuń